DESIGN, DECOR, DIY, GARDEN,

FAMILY, HOMES.

AND A LITTLE BIT OF HUNGARY.

2014. április 10., csütörtök

14:15 3
Most illetve jövő hétvégén kerítést építünk. Végül is fából, mert a tömör kerítést nem engedélyezi a helyi építési szabályzat, és sokkal drágább is lenne. Ilyen lesz:


Költséghatékonyságból kifolyólag fenyőből építjük, azonban én sajnos rühellem, hogy a fenyő egy idő után narancssárgásra érik. Helyette inkább valami ilyesmi szürkéset akarok, inkább a felső két világosabb.


Festéket vagy valamilyen ápolóanyagot keresek ennek ellensúlyozására, lehetőleg vízbázisú, lazúr/pác jellegű (a fa erezete maradjon látható), ám mégis inkább szürkésebb, uszadékfa színű, és MATT legyen a végeredmény! Természetesen a favédelem és ápolás is jó lenne, mindezt idő és energiakímélő megodással - minél kevesebb cuccot, minél kevesebbszer kenni! 
Túl sokat kérek? :) Ötlet?

Én eddig három terméket találtam, de tapasztalat híján még nem döntöttem.

1.
Induline GW-310 lazúr ez van több szürke színben is:

          

A leírás szerint jó kerítésre, kérdés, hogy megéri-e, mert rohadt drága. Szóval valószínűleg nem engedhetjük meg magunknak.


2.
    
Belinka lazúr: ennek az ódon fa színe közelít, bár élőben még nem láttam a mintát csak monitoron
http://hu.belinka.com/izdelki/?izdelek=1&ID=406

 Belinka Exterier ez ugyanaz a márka csak nem matt, hanem selyemfényű.
Árakat egyelőre nem tudok.


3.
Valami Decorex vagy hasonló nevű lazúrt ajánlottak még antik szürke színben, viszont ezt nem találtam meg neten, a boltban meg elfelejtettem lefotózni, hogy emlékezzek rá. :(


Valakinek vélemény, tapasztalat, javaslat?





3 megjegyzés:

  1. Szia Riell!
    A házunkat eredetileg lazúrozták, de a kerítést már "csak" favédő-gombaölővel kentük le. A festékboltban (számítógéppel) kevertettünk bele színt, MATT-okker lett a végeredmény. Később a málló lazúrt nem kell drótkefézni...
    Nekem ez a tapasztalatom.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Réka!
    Tudnál küldeni pontos termékeket? Minél inkább beleásom magam a témába, annál inkább tanácstalan vagyok. Minden boltban mást és mást mondanak. Ami készen vásolható (színre keverve) és tetszik, az majdnem annyiba kerül, mint a teljes kerítés faanyaga, agyrém.
    Amúgy ez a favédő-gombaölő és szín kombó mennyire tartós? Évente egyszer hajlandó vagyok újrafesteni, de többször nem szeretném.

    VálaszTörlés
  3. Lazurán-LIGNOPROT a neve + színező.

    VálaszTörlés

Thank you for sharing your opinion!
Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Search

Blog Archive

Want to follow? Click!